A.O. Centrul pentru Drepturile persoanelor cu Dizabilități, în perioada 1 octombrie 2022-31 ianuarie 2023 implementează proiectul „Îmbunătățirea mediului de protecție pentru refugiații ucraineni cu dizabilități din Republica Moldova” finanțat de către Consiliu Norvegian pentru Refugiați. În scopul realizării activităților proiectului Centrul pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități anunță concurs deschis de oferte pentru selectarea unei companii în vederea furnizării echipamentului digital de birou.

Scopul concursului de achiziționarea a echipamentului digital de birou:

  • 4 laptop-uri,  
  • 4 telefoane (de tip ”smartphone”), 
  • 1 imprimantă multifuncțională laser (alb/negru)  conform următorilor parametri:

Laptop- 4 unități

  • Sistemul operațional Windows 11
  • Diagonala ecran, inch-15.6-16 OLED
  • Procesor: AMD Ryzen 7/ 6800H sau Intel Core i7-11370H
  • RAM: 16GB DDR5
  • Stocare: 512GB-1024GB SSD
  • Cartelă video: Nvidia RTX 3050 Ti 4GB/ RTX 3050 4GB
  • Carcasă: Metal

Telefon(smartphone)-4 unități

  • Sistem operare Android
  • Procesor:Mediatek Helio G96 (12 nm)
  • SIM: Dual
  • Stocare : 6/64GB

imprimantă multifuncțională laser (alb/negru)- 1 unitate 

  • Tip -Imprimare monocromă/scanare/copiere 
  • Tehnologie -Laser
  • Ciclu de funcționare (lunar, A4)- Min. 80.000 pagini
  • Viteză maximală a imprimării monocrom -Nu mai puțin de 38 ppm
  • Rezoluție imprimare/copiere -Min. 1200 x 600 dpi
  • Printare față/verso- Automat 
  • Caracteristici de copiere Copiere automată față/verso; ajustare imagine, copiere multiplă; rediminsionare
  • Rezoluție de scanare Min. 600 x 600 dpi optical
  • Memorie Min. 512 MB 
  • Duplex, Duplex ADF
  • Wi Fi
  • Cartuș inclus Min. 3.000 copii

Cerințe față de candidații eligibili: persoane juridice înregistrate în republica Moldova, licențiate în vânzarea bunurilor prevăzute în această cerere de ofertă.

Cerințe față de condițiile financiare, de plată: Plata va fi efectuată, conform Contului de plată eliberat de Furnizor în baza Comenzii de livrare înaintată furnizorului de către AO Centrul pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități.

Cerințe față de oferta comercială:

  1. Informații despre ofertant (denumirea companiei, cod fiscal, adresa poștală, numele prenumele administratorului, telefonul de contact și adresa electronică a persoanei responsabile(manager vînzări/consultant);
  2. Condiții financiare, de plată: (se va indica condițiile de plată ale ofertantului. Condițiile financiare, de plată ale solicitantului, indicate în această cerere de ofertă, reprezintă o condiție dorită a solicitantului).
  • specificații tehnice ale bunurilor oferite pentru fiecare articol în parte;
  • cantitatea (se indică cantitatea care poate fi livrată / prestată / executată în termenele de realizare);
  • prețul pentru fiecare articol în parte, per unitate și total (cu indicarea sumei brute cu TVA inclus );
  • Condițiile de livrare a bunurilor, încărcare, descărcare, instalare, etc. De asemenea vor fi indicate costurile suplimentare pentru livrare, dacă este cazul).
  • Termenele de realizare (se indică termenele de livrare a bunurilor, după caz) pentru fiecare articol în parte;
  • Condiții de garanție și deservire post livrare (se indică perioada de garanție și condițiile de deservire post livrare, dacă este cazul) pentru fiecare articol în parte.

Valabilitatea ofertei comerciale: de 5 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 30.10.2022

Oferta comercială o expediați la adresa de email:  [email protected]

                                                                                          

Pentru mai multe detalii ne contactați la numărul: 069891091 -Vitalie Meșter Director executiv